Vill inte ha "bloggtips".

Fick en kommentar igår, måste svara på den här, för att jag inte kan svara på den direkt till personen.

Men ehm, jag försöker inte få den här bloggen att bli stor, jag svär för det gör jag i nästan varje mening när jag pratar, det är inte för att jag tänker på det utan bara för att det är så.
Jag skriver inte den här bloggen åt andra, utan för mig själv. Jag skriver den för att när jag blir vuxen komma ihåg hur jag var som ung. Och just nu, eller ja antagligen kommer jag alltid andvända svordomar i mitt språk. Om inte, så vill jag att jag ska kunna skratta åt den när jag blir vuxen: Herre jösses vad jag svor som ung.

Jag vill inte ha bloggtips så ni behöver inte ge mig dem. Jag bloggar åt mig själv och inte åt någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0