Vad händer nästa tisdag?

Jo någon får gå på en träff med Kenza och Tokio Hotel.

Man kan vinna en träff med Tokio Hotel! Universal ger Kenza och en av hennes läsare chansen att gå på en exklusiv träff med Tokio Hotel!

HUR COOLT ÄR INTE DET NU DÅ! :D åååh. Vad man måste göra är att gå till deras sida. (Tryck på bilden) och skriva in sin favorit låt och motivering varför just den låten.

*min är geh <3*

Man ska även länka till ett inlägg man gör om det; det här inlägget för min del.

Jag är superpepp, ända sen jag läste att Tokio Hotel skulle komma till Sverige nästa vecka har jag varit helhyper. ååååh Hoppas.. Hoppas hoppas hoppas. Jag skulle ha tvingat pappa att boka biljett till Finland (han bor ju där) och sedan boka biljett till galan som Tokio Hotel uppträder i på onsdag om det inte vore så att jag har en massa plugg, och det kan jag inte missa (om jag skulle åka till Finland på en onsdag skulle jag missa två dagar skola) men om jag skulle få träffa dem här hemma i Stockholm, så skulle jag inte behöva missa alls (om det inte nu var under dagen, men det handlar om ett par ynka timmar)

.. Hoppas hoppas hoppas *håller tummarna* *ta i trä* *önskar på den ljusaste stjärnan i himlen* HOPPAS .. åååh. Hoppas. Så länge som jag önskat för något sådant här, från och med den dagen jag var sjuk och hemma från skolan och Monsoon var fresh i MTV, någon gång i våren 2007 så har jag velat träffa dem och säga tack eller något, för att de gör sådan underbar musik. ååååh.. Hoppas.


Kommentarer
Postat av: carro

kära vän, ett tips.



Försök skriva lite mer lättsamt, jag trodde jag fick en sten över mig när jag läste ditt inlägg om ikea. Det är lika upplyftande för läsarna som att svälja en gammal disktrasa. Himla otrevligt. Och. Svärdomar är inte "on the spot" Det är back in the teenage days.

2009-09-04 @ 12:07:56
Postat av: M

hahahhahahaha hauska toi eka kommentti XD

hyi että mä repesin XD MAHAHAH sä et oo enää Daniela jos et kirjoile XD no ei.. khrm... hiihi.. haluuks tulla pelastaa mut täält koulust? <3 ET wants to go hoooooome..

2009-09-11 @ 09:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0