Uttråkad.

Jag har lust att vräka i mig mat, och jag är fortfarande mätt från att jag åt sist. Känner mig som ett vrak. :)
Blonderade ju håret igår som sagt. -.-' Lite gulaktigt men på torsdag har jag sagt till mamma att hon får blondera mitt hår igen. Inte rötterna dock, de är ljusa som bara den. :P :) Får se. Måndag idag, och jag  sitter och funderar vad som händer i helg. Har man ett liv så har man. ;) Tänkte att man kanske kan ta och börja packa lite under veckan. Det är ju inte långt kvar tills vi flyttar.

Idag har jag varit uttråkad och smått sjuk. Fast det är klart jag sov största delen av dagen, så inte har jag hunnit vara uttråkad så länge. ;)

Ska gå till köket och steka ägg och vräka i mig lite mer mat. :) Ciao!



ps. bilden är från igår, sådär fint sminkad är jag inte just nu, men det skulle ju inte vara så konstigt om jag snart ser ut så. Jag brukar sminka mig när jag är uttråkad. ;)

Kommentarer
Postat av: Livan

Höttehuu!



vi måste ju lätt ses någon gång i helgen!

2009-05-18 @ 21:39:55
URL: http://livan.blogg.se/
Postat av: Livaan

Hutte huu!

vi måste ju lätt ses i helgen! ;)

2009-05-18 @ 21:42:57
URL: http://livan.blogg.se/
Postat av: Livaaaaaaan

GOT DAMN! fan asså tredje gången jag försöker skriva men vetee i helvete inte om det syns!??



Nåväl tredje gången gillt eller?



Hutte huu!

Vi måste ju lätt ses i helgen! ;)

2009-05-18 @ 21:44:40
URL: http://livan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0