Fredag/Lördag.

Hihihi, Norge vann. :D Min favorit (och resten av Europas också)  Igår, vart det fest. :) Eller något. :D Satt vid en park och chillade och efter det drog vi till ett par bekanta och där var det något festliknande. :) Kul kul kul, men idag när jag vaknade var det en annan historia det. ;) Men men. Det gick över.

Idag så var vi hos min kusin och hennnes kille och kollade på deras supersöta kattungar! :D Därifrån åkte vi vidare till moster och mamma köpte kebabrulle till mig som jag delade med Cassandra och mamma :D Och så vart det Melodifestival tittande. :)

Kul kul kul. Nu mår jag lite dåligt, har väl ätit liiite för mycket chips, och liiite för mycket choklad och kanske druckigt liiite för mycket cola. Men men man lever bara en gång.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: MOUUNA!

Tack nu blev jag godissugen...-_- hah... mona läser blogg! det är inte illa ;) hah...

"kollade" melodifest... igår med. (somnade efter maltas bidrag men endå.) vet inte om jag tyckte så mycket om Norges bidrag, men men bryr mig inte så mycket endå (A)



läste längre ner och såg att ni sålt huset! det är nice :D grattis! hoppas allt löser sig nu!

2009-05-17 @ 14:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0