Jag hatar IKEA, just nu.

Jag stinker svett, och IKEA prylar vill inte sammarbeta med mig. Jag hatar IKEA. Jag har rivsår i armen, pga jävla skit saken, och nu så bultar min fot och jag kommer få en bula och blåmärke där också. Älskar er IKEA, för ni ger oss så lätta delar (jag menar tre delar= ett bord), älskar er när ni ger oss en massa skruvar och bultar som inte hjälper ett piss, och .. vet ni vad som skulle vara bra just nu? Lim.

Jag är irriterad, om ca en timme ska jag möta Maria, ge Nina hennes lön, (för hon varit hundvakt) (och mamma sticker till Kalmar *tror jag det var* idag och kunde inte ge Nina den sj) och jag måste fortfarande hinna duscha, och jag kan inte visa mitt rum till Maria när det ser ut som det gör. Jag måste bygga klart jävla bordet, innan jag kan gå duscha för att sedan fixa mig, dra till Tumba, möta Nina (måste smsa henne också) för att sedan möta upp med Maria, för att sedan gå hem, och därefter dra till Maria och fixa middag.

En timme.
  • Bygga bord
  • duscha
  • klä på mig
  • sminka mig
  • sticka.
Lycka till Daniela.

Kommentarer
Postat av: Meli

haha poor you!<3 Onnistuitko? Millanen se teijän kämppä on? o_O Huuh saan tänää illal tietää jos saan sen kämpän sielt Espoost.. :s hmm.. Mä inhoon ikeaa.. Ainaki yht mainost mikä soi mun pääs..



Mitä tulee mieleen sanasta Espoo?

-Design.

Mitä tulee mieleen sanasta Raisio?

-Design ja mahtavat shoppailu mahdollisuudet!

Entä Vantaa?

-Design, mahtavat shoppailu mahdollisuudet ja MAAILMAN PARHAAT LIHAPULLAT!



Se mainos on vaa nii kauhee. Hyi. Tääki oli niin intressant varmaan X'D hahahha must tulee viel joku päivä joku mainostaja :P

2009-07-23 @ 17:54:47
URL: http://meliinaamalia.blogg.se/
Postat av: Meli

haha sit stressataa yhes :D mä oon ny espoos.. I'm mr.lonely i have nobody!! :DD hyi en haluu kouluu huomen. -.- meen shoppailee koulun jälkee.. .. . .. . miten menee? <3

2009-08-12 @ 21:28:12
URL: http://meliinaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0