Trött återigen ..

Jag börjar känna mig trött hela tiden .. /:
Japp .. Igår så kollade jag och kusin på tokio hotel dvd, och jag ÄLSKAR DEN!
den är så fantastisk! Alla th fans jag rekomenderar att ni köper den .. Deluxe edition! heheh :D

Fast som även Kenza sa att hon är lite rädd för hur det kommande albumet blir, de pratar extremt mkt om ny stil om flera stilar, med pop och hiphop blandad, och att Bill prövar olika sätt att sjunga, om man blir nervös, för de säger att man kommer inte känna igen musiken som tokio hotel, och det är ju det som är så speciellt med TH, att de har sin speciella stil <3 /: lite nervös .. I februari kommer första singeln, och strax efter det kommer väl albumet ..

I cannot wait ..

japp .. Imorse så ville jag inte gå upp .. Fast jag gick upp vid elva och pissa .. sen gick jag och la mig igen .. Klockan tolv ringde klockan och jag orkade bara inte, så klockan 20 över gick jag upp och åt fruktsalladen jag gjorde i natt .. (:
Så .. (: sen gick jag och la mig igen .. och gick upp 20 i .. då fick man lite bråttom .. men kvart i var jag redan ute och låste upp cykeln för det blev cykelpower idag med.. :( orkar verkligen inte med cykeln, mitt arlse e ömt .. !

Not fun .. .. men men ..

Kusinen min lämnade tillbaka en tröja/klänning åt mig.. (: De åkte till Helsingfors idag .. (: så .. (: när hon kommer så är jag trettio euro rikare .. ò.O och en tröja fattigare .. well well small problems.. ;) hah :D

Ehh.. Ska fortsätta kolla på grey's nu, för idag tog jag med mig hörlurar :D :D

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Jasmine B

Jag är också jävligt nervös!! Men jag längtar :)

2008-12-14 @ 13:23:20
URL: http://xoxo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0