Skit

Jävla skitdag har det varit idag!

Fan .. Tänkte att Finlands nationaldag skulle vara en skön och lugnsam dag (även om det kom lite fler kunder och sånt, med tanke på att allt i byn är stängt förutom Sibylla) men ändå att folk skulle vara trevligare och så .. Men men  .. Naivt trott av mig!
Gosh fick ryck på en man .. Eller han fick ryck på mig, och jag fattade inte varför .. Fast jag fattade ju det senare, men han skulle ju ha kunnat förklarat varför han blev arg så jag skulle ha kunnat rättat till det ..

Han skulle köpa tändstickor.. och jag hörde inte ordenkligt .. För man hör inte bra när de blåser som fan och luckan är liten, mannen pratar lågt och AC med varmluft låter som fan, men iaf.. Så jag tog upp våra tändstickor o visade de, frågande "är det här det du frågade om?" Han nickade och log.. Jag skulle trycka på 2 och sen  0 för att det ska bli 20 cent .. (då trycker man ikors ..) men jag tryckte fel håll (andra hållet ikors) så det blev 1 och 00 .. vilket gör till en euro .. Så öppnar jag förpackningen och tar ut en så börjar han svära och skrika ALDRIG I LIVET och ja ba ? eeh .. Fattar noll ..
Så slänger han praktiskt taget en tvåa på mig och jag tar betalt och fokucerar mer på mannen än kassan, så jag kollar snabbt vad det står och tar ut växeln, och han dampar som fan, och jag är bara förvirrad, och så skiker han typ: "Ta din fina svenska och stoppa upp den i **" och vänder sig om och går till bilen, och jag står där total förvirrad; Vad fan är hans problem .. Men sen kollar jag på kassan och ser att jag tryckt fel, men han kunde inte säga lugnt; det där blev lite mycket va för ett packet tändstickor? Nej nej han ska börja dampa loss .. Aja har hans åttio cent utanför kassan ifall han skulle komma tillbaka och jiddra ..

Men men .. sen börjar misstag efter misstag .. Jag förstår inte vad folk tror jag är, superwoman? Att jag har superhörsel? de pratar lågt, typ inte ens in i luckan, utan typ bort ifrån mig, det är glas emellan och en liten lucka öppen, nej nej prata åt andra hållet klart jag hör! (;

Det kom dock lite roliga människor, folk som har kanske tagit ett par öl .. (:

Gosh, idag ska jag till min kusins fasters 40 års fest .. (: blir nog kul, jag har jobb imorrn så blir "tat lugnt" för mig .. (;
 
Igår så rökte vi VP och när pappa ringde så trodde han att jag hade druckit, och jag ba: JAg har inte druckigt .. Han ba: HAHahaha det gör inget du kan berätta, jag blir inte arg. Jag ba: men jag har ju inte druckit?
Lol .. (:

:D orkade inte vakna imorse men jag gjorde det ändå, och så får man se att man har fått två nya finnar .. ò.O *min hy gillar inte mitt jobb*

Skriver imorrn .. (; Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0