Segt internet

Mitt internet hemma är så segt som bara är möjligt, vi har en såndär trådlöstmodem, och de kanske funkar bra i en storstad, med bra nätverk, men i en liten skit håla som den jag bor i för tillfället .. ICKE SA NICKE!
fan .. skit irriterad på det, inte för att jag varit mycket i datan idag. Var som sagt ledig idag med .. (:
Sov som en gris .. Fast jag gick och la mig tidigt, sjuk är jag defenetivt, min näsa är täppt och jag vill inte till jobbet på Fredag .. Har inte ork till det, men måste tänka positivt och det är att jag knappt har en månad kvar i jobbet :D

SKÖÖÖNT! säger jag bara, men sen börjar jakten efter den perfekta skolan ;) hah :D

men men .. Idag så åkte jag till affären med pappa .. (:
köpte lite apelsiner :D det är ju säsong för apelsiner .. (: me like tot.. :P :D

Igår så var jag i säästis som sagt, men i hålan så är de sega med rean .. ò.O varorna jag och kusin ville ha från rean var inte nedsatt än .. lol lolll ll l ll  anyways .. Jag köpte deo och en mascara för jag behövde dem.. heheHAHA :D

Sedan gick vi till mataffären och köpte lim (för det fanns inte i varuhuset ò.O fail eller vad?) och så köpte jag glögg (finskglögg är inte gott, smakade som värmd saft såg ut som det också) så köpte vi lite fika .. Mysig var det att komma hem .. (: Kusin gjorde sitt EU arbete med min data .. (: och jag pysslade med låttexter och lim .. :P HAH :D

har inte mycket mer att säga då .. förutom att jag sitter/ligger askonstigt och min ena hand/arm domnar bort när jag skriver.. så jag borde nog sluta .. (: Hörs imorrn/idag då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0