NICE

Japp.. Idag när jag kom till jobbet så kollade jag på mina resterande skift innan jag inte har några alls! :D
och det är bara fem dagar.. Så klart är det fler dagar tills min sista jobbdag men dagar då jag jobbar .. :D Min sista dag är dagen innan julafton .. (:

Men nu så är det såhär att jag jobbar idag och imorgon .. sedan har jag ledigt onsdag och torsdag, jag jobbar fredag lördag jag har ledigt söndag måndag, jobbar på tisdag och på onsdagen är det julafton! :D Sen har jag inge mer jobb! :D Nice va! :D

Idag tog jag med mig en Geishas memoarer till jobbet, jag lånade boken av min kusin och jag måste medge att boken är bättre än filmen men jag är glad att jag såg på filmen innan jag läste boken, för då skulle de nog ha blivit som med Twilight, dvs att jag hatar filmen .. (:

Tog även med mig TH dvd :D jag är så kär i den! Bill: Ai Gustav! 90 kilos with your height is far too much! .. HAHAHHAHHA X'D sitter och garvar så jag nästan pissar på mig bara jag tänker på det HAHAHAHHA X'D

:D Ich liebe es! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0