MEN!

fasike! FAN
blä!

Inga andra säsonger förutom den första har delar .. Jag hade inte ens tänkt att kolla de andra säsongerna .. fan ..
Aja .. Kolla upp ngn annan sida då .. (:


JAG FÅR TOKRYCK! GAAAAAAAH
fan fan GAAAH!
idag så bestämde jag att jag tar inte med mig mitt headset, jag behöver inte den, och nu så behöver jag desperat hörlurar, för den andra sidfanskapet som jag hittade kan man inte höja volymen på, och jag har redan högsta i min laptop, och jag blir dum, för jag hör ju för i helvete inte vad de säger! och ingen text finns det heller. Jävla fitt sida, och nej jag hittar ingen annan sida .. Fan .. Jävla fskitsida .. jävla skitlaptop som inte kan ge mig mer volym, och jävla skit maskiner som låter som fan .. I jobbet dvs .. aja .. ska försöka höra vad de säger ..

Fanskapet laddar inte heller .. jävla skit sida ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0