Ledig!

Idag är jag ledig men sjuk!
Suveränt va! ;)
Pappa hade som överraskning bokat en kryssning men jag kände inte för det, sjuk med huvudvärk och ont i halsen är inget man önskar sig under en kryssning, och tro mig jag har varit sjuk under kryssningar ett flertal gånger i mitt liv. Då pappa jobbade i olika båtar tills jag var tolv? Tretton?

Jag älskar båtar! :D men det är nog något man gör när man lätt kan säga att man är uppvuxen i en .. (:
men men iallfall, fick pappa ställa in resan, för sjuk för det .. (:
Sov länge idag, utan att något eller någon väckte mig, skööööönt .. :D

Ute regnar det så har ingen stor lust att gå ut heller, men men .. (: Vi får se var dagen tar mig .. (:

Pappa ska åka till Jyväskylä för att gå se sin tjej, han frågade om jag ville med men nej nej, förlåt men stället är inte mitt favorit ställe. Konstigt nog så gillar jag inte Jyväskylä, inget för mig bara .. (: ..

Så får bara ensam här hemma, och det är något jag kommer njuta av.. :D
Kusin ska komma hit snart så får jag hjälpa henne med en läxa .. (:

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0