Julkort

Jag är så himla förtjust i Britneys låt Circus .. Den är så jag vet inte .. Äh jag älskar den! :D
och videon är väldigt bra gjord .. :D I like it .. :D

Idag vaknade jag med Rihannas Rehab i skallen.. Så när jag kom till jobbet och hade fått på datorn så började jakten efter den :D så jag lyssnade på den nyss .. Men just nu spelar Circus "I'm like a ringleader, I call the shots. I'm like a firecracker, I make it hot." (:

Igår var jag allt väldigt glad, och när man kom hem så kollade jag på South Park som visas i finska MTV från 23 till ett .. dock kollade jag bara från elva till tolv .. men de är så galna :D haha :D "They killed Kenny!" :D hahha :D X'D

Japp tror inte dagen blir lika bra, vädret ute suger .. Japp men man får väl göra det bästa av det man har .. (:

Idag skickade vi lite julkort .. ò.O och eeh .. Ja .. Vet inte hur många kort pappa köpte, typ tio tror jag.. och jag fick bara två!
Skickade till ett till mamma och Cassandra, och sen skickade jag en till min moster, var jag då skrev till alla er där .. för eeh .. de är ganska många släktingar där .. Men hon får väl säga att jag hade skickat ett julkort .. (: först fick jag tre kort, då var problemet, moster eller moster eller mormor eller morbror? men men så pallade pappa ett kort från mig och då hade man bara två .. så .. mamma .. och någon .. och moster kommer nog hälsa till resten också .. (:
Skickade ett assött kort till mamma och Cas .. :D

men men .. Har väl inte mycket mer att säga så ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0