Jobb

Idag då hade man jobb ..
Jag kände mig allmänt seg när jag skulle vakna, och jag vet varför ..
Jag gick och la mig vid tolv, somnade men vaknade två, och kunde inte somna efter det, sen var man vaken tills pappa hade gått till jobbet vid sju, och sen så somnade man om .. ò.O

Inte kul, hade en dödande huvudvärk inatt .. Japp .. Men jag kom till jobbet i tid, även om jag tvivlade ett tag .. Trodde jag skulle komma sent ..
Haha, jag failade totalt med att göra gröt imorse .. Kollade fel på receptet och det blev för torrt, som typ jag vet inte en stelnad gegga .. X'D lol .. och så hann jag inte äta pga av det .. ò.O

Aja .. ska äta något hääär .. Senare .. ;)
Ett par biffar eller något .. De duger .. (:

japp japp ..
Får se hur dagen blir .. japp kanske updaterar senare .. ;) ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0