Innan sju!

Inatt så sov jag hos kusin, hennes säng är liten och obekväm .. Eller inte obekväm, men att sova två i en 120 säng? Kan bli trångt med tre täcken och hundratals kuddar .. Så jag vaknade då min faster och de vaknade, har ingen aning vad klockan var, men jag låg ju där och väntade ett längre tag på att min kusins väckarklocka skulle ringa sju ..
(: Kunde inte somna om, lite chockad är man ..

Men när hon cyklade till skolan cyklade jag hem, tänkte att jag skulle gå sova, men istället så satte jag på min dator. Suck*
Jag känner mig astrött, min kropp vill knappt lyda mig, typ .. hehe .. kanske somnar under ett par timmar, innan jag möter kusinen igen för att göra något idag .. Skulle till Säästöpörssi, vilket är då ett varuhus med typ allt .. De har rea på smink, så tänkte kolla lite .. För sminket jag använder nu är inge bra för min hy, får finnar som fan .. Kommer inte ihåg märket, men det är ett sånt där mineral powder .. Typ Loreal eller något, (med typ Penelope Cruz i reklamen?) men det smått roliga är att jag köpte den ljusaste tonen som fanns, och den är för mörk till min hy! Snacka om att man är blek .. :D hah :D

Ska läsa vidare på lite fics, och kanske skriva lite också .. ;) eller bara somna .. Skulle ju vara skönt att somna nu .. (:

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Meli

HAHAHHAHAHAH 3 täcken och hundratals kuddar XD loooooooooll XDDD MUHAHAH

2008-12-05 @ 17:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0