Illa som en Gorilla ..

Jag mår jävligt dåligt .. ò.O undra varför .. (A) HAH A ;D
igår var väldigt kul :D
men jag känner mig smått dum, cause I know he knows, and he's pretending he doesn't know, and I'm pretending that it's not true, and all that pretending isn't getting anywhere ..
men i alla fall .. Det var skit kul :D
man måste medge att min kusins släkt är roligare än vår gemensamma släkt .. :P HAH :D

Men det var askul och pappa kom och hämtade oss, och kusin sov hos mig, vi skjussade även hem hennes låtsas bror och hans tjej, (: men gårdagen var lyckad :D

Även om man har mått bättre än man gjorde imorse .. ò.O
Är i jobbet nu och det känns inte så värst bra .. men men .. You gotta do what you gotta do .. ;)
Ledig imorrn så det är ju helt najs .. :D och så på tisdag ska jag och pappa gå kolla efter lite julklappar, och snart är det åttonde? eller vare tolfte? de släpper TH dvd, pappa har förbeställt till mig och jippiiiiiii ii i :D :D
I cannot wait .. (: Kenza hade ju fått en från Universal och hon skrev ju att den var super, :D så man längtar .. :D

Japp japp har inget att göra nu heller för jag var super snabbt med allt när jag kom hit men det är lugnt .. Man får chilla .. :D

Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0