Huvudvärk

Jo nu igen så har jag den där dödande huvudvärken .. :( har redan tagit två ipren liknande värktabletter men inte hjälper det .. :/

Jag är uttråkad, minimalt med kunder säger jag bara .. Har kollat på Grey's .. (: Är på avsnitt 6 av säsong ett .. eeh .. jo juste när kunder väl kom, så bestämde sig min data för att göra updateringar och starta om datan så jag måste vänta ett tag tills avsnittet har laddat så långt som jag hade kommit, orkar inte se om det .. (:
Jag hittade en sida via gratisTV.se och där hittade jag då Gray's alla säsonger (inte alla avsnitt dock :< )och tänkte kolla genom dem, och eftersom jag började kolla idag och har bara ett par avsnitt kvar från den första säsongen så borde det inte ta en sån himla lång tid innan jag sett alla säsongerna :D


fun huh? I got a life ;)
lol ..

Men men ska kolla om den laddat klart och sen ska jag eeh.. kolla på delen .. (:

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0