Home made Horror ..

HAHAHHAHAHHAHAHA
omg .. Var inne i en finsk sida .. (:
Var man kan träffa människor och hålla kontakten med andra .. you know .. Sånna som finns i varje land .. men iaf ..
kollade på Tommys bilder, och så såg jag: KOLLA HÄR(eller ngt liknande): och en länk till You Tube och jag har en massa tråk här så jag kollar HAHAHHA

Fan vad jag skrattade, men eftersom mitt internet är segt har jag inte ens kollat på hela .. ;) medan You Tube laddar tänkte jag lägga upp skiten :D

Lite reklam .. Men HAHAHA lägg märke till den finska dialekten i engelskan :D



Kommentarer
Postat av: meli

hahahhah tossa on johnny kans XDD me "sovittii" sen kaa tänää et meen sen luo juomaa teeta 19 aikaa XD lol.. se on outo tyyppi.. tosi kohtelias.. se avaa oven aina.. ku menee sisäl.. ja pitää sitä auki.. :S :D

2008-12-05 @ 18:00:43
Postat av: daniielak

eeh nice! HAHAH H

X'd

2008-12-05 @ 18:09:37
URL: http://daniielak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0