(:

Igår så var vi i Helsingfors, jag och pappa lite julshopping.. (:
Köpte lite kläder, ska lämna tillbaka en klänning, den var väldigt mjuk, men när jag prövade den hemma så var den väldigt stickig .. :(

(: Jag laddade ner Twilight igår .. och såg på den .. Jag är extremt besviken på filmen, den suger ju fan!
Böckerna är mycket bättre, jag blev irriterad på saker som de ändrat i boken, vilket praktiskt taget var allt, förutom ett par små saker .. SMÅ saker, och inte många heller .. Men men .. besviken som fan på filmen .. /:

Vill ha mina böcker .. Saknar dem .. :P :D
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nicole

det är kallt i helsingfors x)

<3

2008-12-11 @ 13:31:30
URL: http://nicolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0