En Bra Dag

Jag är en glad människa just nu :D
haha! :D

Idag så fick jag prata med Emo Kitty .. Visst är man cool .. ;)

Men men .. :D Jag kollade på th dvd ett tag .. Men det var bara fel ställe att kolla på det så jag slutade, man kan inte sitta och fangirla och skratta så att man näst in till skiter på sig när man är i jobbet .. (: så det blir senare det .. :D

Idag så som varje måndag så lade man upp fantastisk ny del i dikta.se hoppas ni gillar delen för det gör jag .. *confident* :D
På tal om den fantastiska storryn som jag skriver så fick jag äntligen klart del åtta på den .. :D Har tagit mig en evighet med den delen.. Nu är det dock att man måste snabbt börja langa fram nya delar till datorn .. :D Jag hade ju skrivit klart del åtta ett tag sedan, slutet menar jag, men den var bara två a4or så man var tvungen att förlänga den, och nu är jag nöjd med den och den är där med klar. Så del nio börjar man på imorrn kanske?
Hoppet börjar verkligen som jag sagt i flera månader lida mot sitt slut, och den lägger jag inte ut i dikta.se utan i THFF .. och har bara ett par få läsare tack gode gud .. ò.O :P :D

Japp men jag är glad .. Även om jag hela tiden har en knut i magen, och jag vet inte varför!
Julafton är snart här och det är underbart sen är ett nytt år varmt välkommen, för det här året har absolut varit mitt värsta hittils .. -08 som skulle vara nollåttornas år .. men ack nej .. ;) HAHA! :D

I januari blir det gymnasie sökningar återigen .. och jag hoppas allt går mer som det ska den här gången .. :D Pratade ett bra tag med Shruti (gick i samma klass i nian) om gymnasiet och sånt .. :D

Japp saknar hem, men tiden går ju så snabbt så snart är jag i Stockholm igen :D Skönt .. :D
Pratade med min sötsöta moster för ett par dagar sedan, och jag får bo där tills vi har någon annanstans att bo mamma och jag .. *och så klart Cassandra* hehe :D

Glad idag då .. Hoppas inget förstör det då .. För dagen är ju inte slut ännu .. ;)
*hemma väntar det lasangette mummsigt*

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nicole

fan va najs att du kommer snart :D

blire samma gymnasie eller nu när du söker ?

2008-12-15 @ 20:04:13
URL: http://nicolen.blogg.se/
Postat av: daniielak

samma som i fryshuset?

nej .. Fryshuset är inget för mig .. (:

ska söka om totalt .. ;) totalt host

2008-12-15 @ 20:20:35
URL: http://daniielak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0