Cykelskit

Jag hatar cyklar, och här så måste man praktiskt taget ha en cykel! Blä ..
Tråk skit bajs ..
Well well .. Jag är extremt slö och seg idag ..
Jag vaknade vid elva och trodde jag hade försovit mig, men nope, ett par timmar kvar .. Så Jag somnade om, och vaknade efter en halv timme igen och trodde jag hade försovit mig, men nej nej .. Aja vaknade lite sent efter det, för jag orkade inte gå upp.. ò.O

Dock så hade jag en massa tid, jag åt gröt och hallon till frukost, jag sminkade mig och jag fick vänta i ca 20 min innan det ens var någon poäng i att börja dra sig mot jobbet .. :P
Mötte farmor på vägen hit, cyklade och det var kallt och blött .. Not fun you know .. ;)

Saknar Sverige, eller ja Stockholm. Har fått lite ångestattacker de senaste dagarna, vet inte hur saker och ting blir när jag kommer hem, vilket blir i mitten av januari .. Min kollega fick höra att jag skulle sluta, eller åka tillbaka hon verkade sur, men fan jag har varit hemmifrån i tre månader lite sympati borde man väl ha, och förstå att man saknar hem? Men Jag antar att hon tror att jag älskar det här stället, jävla skit fitt ställe är vad det är. Fan ..

Aja .. Pappa kommer hem imorrn, han kanske hinner hem så pass tidigt att han kan skjussa mig, annars blir det cykelpower igen. Jag är allmänt trött på det här stället, jag gillar inte småstadsliv. Jag avskyr det.
Pappa berättade om att när han jobbade i båten så hade det kommit två Miami bor, som hade sagt typ: we like these smalltowns, Stockholm and Helsinki .. och pappa hade typ: What? och de: Yeah this is like some kind of a ghetto in Miami, a small part of it, a suburb .. hahah men men .. Om man tänker på invånarna där och jämför med invånarna i HELA Sverige så kan man ju förstå lite .. :P :D

Japp ..
men .. Ja har inget mer att tillägga i min klagotext idag då .. (:
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nicole

cyklar du i det här vädret :O

starkt kvinna ! x)



Tumba saknar dig :D<3

2008-12-11 @ 17:07:06
URL: http://nicolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0