AAAAAAAH!

AAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Jag gick genom mina vänner i bdb .. eller ja jag gick och kollade på mina favoriter .. och gick och kollade Marias först (VIP!) HAHA :D
SÅ SER JAG EN TATUERIN PÅ EN SMAL KROPP, SOM JAG KÄNNER IGEN OCH JAG BÖRJAR SKAKA OCH FANGIRLA SOM FAN! OCH JAG VET VEM DET ÄR OCH JAG BÖRJAR TOTALT RYCKA!
BILLL BILL BILL BILL BILL BILL!<3
AAAAAAAAA H

Han skaffade ju sig en ny tatuering för ett bra tag sedan, och jag har vetat om det, men det har inte funnits några bilder på den .. och nu .. SÅG JAG DEN OCH JAG FANGIRLAR TOTALT!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HET HET HET SEXIIII
GAAAAAH!



Vad står det på tatueringen?
Wir hören nie auf zu schreien - Wir kehren zum Ursprung zurück" och betyder "We never stop shouting - We return to the origin".




Kommentarer
Postat av: Angie

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MYYYYYYYYYYYYYYYYY GIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD SÅÅÅÅÅÅ HEEEEETTTTT HHHAAAAANNNN ÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2008-12-04 @ 15:00:50
URL: http://rokkonen.blogg.se/
Postat av: maria

JAAAAAAAA JAG ÄR MED I DIN BLOGG! (a)

2008-12-04 @ 19:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0