MUSIC at danielak's

Förlåt för dålig updatering. :) Som jag sa så har jag hållt på med en grej. Och igår natt så tog jag bort lösenordskyddet, en ny blogg, japp. :) Jag gjorde ett inlägg, mailade redaktören och tipsade om mitt inlägg. Hamnade i framsidan, så dagen har i stortsätt handlat om att svara på kommentarer, göra reklam för bloggen och skaffa reklam till bloggen.

Ni undrar vad heter bloggen. Japp. Ehm. Jag skulle ju kunna ge er en länk. Så ni vet så är inte det här en blogg var jag skriver om mina dagar. Nope. Här skriver jag om musik. -.-' Stanna här om ni vill läsa om mitt liv, men besök gärna båda, och tryck gärna på länkarna.. ;)

Japp jag ska gå sova hejdå! Imorrn blir det springa ett elljusspår. Eller ja. Det ska jag försöka göra, men ni vet vilket betyg jag hade i idrott (G), och vilket jag egentligen borde ha fått (IG). Tre lektioner på en termin. Det var G det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0